Galeria Extravagance

logotyp
Sosnowieckie Centrum Sztuki - Zamek Sielecki
pon.-pt. od 8:00 do 19:00
sob. – nd. Od 15:00 do 19:00
Sosnowiec 41-211
ul. Zamkowa 2

Z cyklu: Klub Extravagance VII

Siódme spotkanie w Klubie Extravagance:
„Czego na pierwszy rzut oka nie widać w reklamie
- o czytaniu obrazów reklamowych”,

wykład poprowadzi dr Daniela Dzienniak-Pulina

16.05.2016 (poniedziałek) godz. 18.00

 

Dr Daniela Dzienniak-Pulinajest pracownikiem naukowym w Zakładzie Badań Kultury
Współczesnej Instytutu Socjologii Uniwersytetu Śląskiego. Przez wiele lat obszarem badań
dr Danieli Dzienniak- Puliny była szeroko rozumiana reklam i jej społeczne oddziaływanie.
Badaczkę interesuje nie tyle, czy reklama sprzedaje efektywnie, lecz to, co sprzedaje nam
oprócz produktu. Jakie są ukryte w reklamie znaki, symbole. Jakie style życia promuje,
co mówi o nas konsumentach, jak nas widzi. Przez wiele lat z pomocą między innymi badań
semiologicznych, ale także analizy zawartości, analizy dyskursu śledziła zmiany zachodzące
w prasie, w obrazach reklamowych. Obecnie zainteresowania badawcze kierują się w stronę
fotografii i socjologii wizualnej, lecz niezmiennie w centrum jej zainteresowań pozostaje obraz.

 

 

 

 




Akceptuję
Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.
hermesbirkinae parsmovies